Akartunk magunknak egy magazint…avagy így kezdődött minden

2011 nyarán az alapítók pár remek nyári ital és a férfilét nagy kérdéseinek megszakértése közben abban találták magukat, hogy a férfiaknak leginkább a barátok és a kocsmák a saját médiumaik. A jó sztorik szájrók szájra terjednek, emellett az érdeklődésük szerteágazó, és számtalan külön hírforrás által juthatnak csak hozzá a kellő mennyiségű információ,- és minőségi szórakozás-igényükhöz. Na és hát nem lehet állandóan kocsmában ülni a haverokkal ugye, pedig…

Minden tartalmat megtaláltunk ugyan, hiszen a világhálón mindent is megtalál az ember, de megfogalmazódott végre a kérdés:

Miért nincs egy átfogó, a férfi alapvető szükségleteire és szórakoztatására koncentráló horizontális főhadiszállás, ahol a férfi otthon érzi magát?

Ahol napi szinten megkapja a férfiélet savát és borsát, legyen szó autókról, sportról, nőkről vagy kultúráról?! Irígykedve néztük, hogy a másik oldalon számtalan női magazin szolgálja ki a hölgyek igényeit, de a férfiakra ki gondol? Ha senki, akkor majd mi gondolunk magunkra!

Így született meg a Player.hu alapötlete és küldetése: legyen ez a férfi legjobb oldala!

Azóta az idő igazolta a csapat hiányérzetét, mára a Player.hu az egyik legolvasottabb és ledkedveltebb online magazin, sőt, egész portfólió épült a zászlóshajó köré! Idő közben megszületett az URBANPLAYER, a ROADSTER, a ROADSTER print, a RAKÉTA, a MIT VEGYEK A CSAJOMNAK? magazin is.

Ezekkel a médiatermékekkel kínálunk havi 1.5-2 millió magyar olvasónak minőségi tartalmat valamint hirdető partnereinknek izgalmas elérést és kommunikációs lehetőségeket, legyen szó akár márkaépítésről, taktikai kampányokról, a tartalomtól a display megoldásokon át egészen a tranzakciós lehetőségekig.