Minden tartalmat megtaláltunk ugyan, hiszen a világhálón mindent is megtalál az ember, de megfogalmazódott végre a kérdés:
Miért nincs egy átfogó, a férfi alapvető szükségleteire és szórakoztatására koncentráló horizontális főhadiszállás, ahol a férfi otthon érzi magát?
Ahol napi szinten megkapja a férfiélet savát és borsát, legyen szó autókról, sportról, nőkről vagy kultúráról?! Irígykedve néztük, hogy a másik oldalon számtalan női magazin szolgálja ki a hölgyek igényeit, de a férfiakra ki gondol? Ha senki, akkor majd mi gondolunk magunkra!
Így született meg a Player.hu alapötlete és küldetése: legyen ez a férfi legjobb oldala!
Azóta az idő igazolta a csapat hiányérzetét, mára a Player.hu az egyik legolvasottabb és ledkedveltebb online magazin, sőt, egész portfólió épült a zászlóshajó köré! Idő közben megszületett az URBANPLAYER, a ROADSTER, a ROADSTER print, a RAKÉTA, a MIT VEGYEK A CSAJOMNAK? magazin is.
Ezekkel a médiatermékekkel kínálunk havi 1.5-2 millió magyar olvasónak minőségi tartalmat valamint hirdető partnereinknek izgalmas elérést és kommunikációs lehetőségeket, legyen szó akár márkaépítésről, taktikai kampányokról, a tartalomtól a display megoldásokon át egészen a tranzakciós lehetőségekig.