A szabad nő és a világ kapcsolata

A W by ROADSTER egy új hangot üt meg a hazai női magazinok között. Fő motívuma a szabadság megélése: magával ragadó természetességgel mesél magnetikus, inspiráló múzsák, helyek, élmények, tárgyak, érzések történetéről.

Olyan nőket mutat be, és olyan nőknek szól, akik korlátok nélkül, és a saját igényeik szerint élnek, magabiztosan és tudatosan élik meg női energiájukat. Élvezik és megbecsülik az életet, és nagyvonalúan inspirálnak másokat is erre.

Mindezt 250 oldalon, évi két számmal, a Roadstertől megszokott minőségi, slow-újságírás stílusában, kiemelkedő vizualitással.

#01 LAPSZÁM:
megjelenés: 2024.06.28

#02 LAPSZÁM:
megjelenés: 2024.11.29

“A W-t lapozgatni olyan, mint a leginspirálóbb barátnőddel találkozni, ami után mindig vibrálóan érzed magad - tele tetterővel, ihlettel, motivációval és új ötletekkel!”

Gyöngy Orsolya Soraya
Főszerkesztő

Tematika

Culture

Ugyanannyira vagyunk teremtői a kulturális környezetünknek, mint szereplői. Beszélgetések vizionárius művészekkel, alkotókkal, véleményvezérekkel, és a legfrissebb tendenciák feltérképezése a művészettől a párkapcsolatig.

Living

Izgalmas személyiségek gyönyörű élettereibe kalauzolunk, design hotelekbe látogatunk és összekötjük a kézművesség múltját, jelenét és jövőjét.

Fashion

A divatban egyesül minden, ami kultúra: egyszerre művészet, státusz, politika, önkifejezés. A W esszenciáját is a divat editorial adja. Aktuális trendek, örök klasszikusok, modern csavarok.

Beauty

A szépség egészség, az egészség pedig szépség. Nem tudunk nem holisztikusan közelíteni a szépségápoláshoz, ezért a beauty trendek mellett a wellness-wellbeing is nagy hangsúlyt kap az étkezéstől a spiritualitáson át a szexig.

Feast

Az élet élvezetének bemutatása az ételeken keresztül. Olyanokkal indulunk kulináris utazásokra, akik a legjobban értenek a tudatos hedonizmushoz.

Travel

Az utazás fellélegzés. Mintha a víz felszínére érve levegőhöz jutnánk. Exkluzív úticélokra kalauzolunk, vagy jól ismert célpontokat mutatunk meg teljesen egyedi szemszögből.

Drive

A nő és a gépek különleges kapcsolata.

Olvasók, elérés

Célcsoport:
Szabad, magabiztos, teremtő nők, akik korlátok és félelem nélkül élnek. Magzinunkkal elsősorban a 35 év feletti, magas státuszú, kultúrára és minőségre különösen fogékony nőket célozzuk.

Kor szerinti megoszlás

18-24 évesek
5%
25-34 évesek
15%
35-44 évesek
35%
45-54 évesek
25%
55-64 évesek
15%
65+ évesek
5%

Nemek aránya

Férfiak
20%
Nők
80%

Olvasottsági adatok (2024 július)

Nyomtatott példányszám
10 000
Becsült olvasottság
40 000

Értékesítési pontok

Bortársaság boltok országosan
Lapker hálózat (Inmedio / Relay / Hiper,- és szupermarketek, nagyobb benzinkutak)
Libri hálózat
Libertine könyvesboltok
Roadster.hu/elofizetes saját csatorna

Terjesztési hálózat

B2B események
Éttermek
Hotelek
Kávézók