Az út maga a cél.

A Roadster azoknak szól, akik hajlandók kilépni a komfortzónájukból, mert tudják, hogy a kalandok a bevált útvonalaktól távol kezdődnek, akik egyszerre urbanisták és globalisták, akik utazni szeretnek és nem megérkezni, akik folyton keresnek, akiket reménytelenül hajt a wanderlust és képesek otthon érezni magukat, bármerre is járjanak a világban.

A Roadster az inspirációról szól. Inspiratív emberekről, tárgyakról, élményekről és azokról a történetekről, amelyek mindezek mögött megbújnak.

Ez mind a Roadster. Ezek vagyunk mi.

“A Roadster a kezdetektől fogva elkötelezetten hitt abban, hogy a minőségi tartalom megtalálhatja saját olvasótáborát és hogy létezik az a kör, amely kreatív gondolkodású, egyszerre kozmopolita és lokálpatrióta, és nyitott az új inspirációkra – vagyis olyan, mint azok az emberek, akik ezt a magazint készítik.”

Izing Róbert
főszerkesztő

Tematika

Design

A design több, mint egy rovat, a design a Roadster teremtő környezete.

Bistro

A nagy történetekre leggyakrabban izgalmas italok és különleges ételek között lelünk rá. Ezek az ízek és illatok a minőségi időhöz kapcsolódnak.

Garage

A stílus mindenek felett. Legyen szó egy fatestű hajóról, egy oldtimerről vagy egy fantasztikus bringáról, ezeket itt megtalálod.

Kult

Művészek, gondolkodók, nagy történetek és véleményvezérek, akik nélkül nem lenne mire koccintani a legnemesebb italokkal sem.

Road trip

A magazin központi pillére. Az út maga a cél, a Roadster folyton kalandozik, felfedez, csodál, megél és mesél.

Style

Kézzel készül. Testre szabott. Egyedi és tartós. Különleges történetek a divat világából.

Tech

Azokról a technológiai megoldásokról szól, mellyel az életünk magasabb minőségben élvezhető.

Radar

Vadásszuk az izgalmas termékeket és szolgáltatásokat, újdonságokat, amikre érdemes lecsapni!

Olvasók, elérés

Célcsoport:
a Roadstert azoknak készítjük, akik szeretnék élvezni az életet. Olyan embereknek, akik az illatok és ízek után mennek, és nem a pénztárcájukon keresztül nézik az életet. 30 feletti, tehetős, kultúrára és minőségre különösen fogékony, aktív életet élő férfiak és nők magazinja a Roadster.

Kor szerinti megoszlás

18-24 évesek
1%
25-34 évesek
5%
35-44 évesek
7%
45-54 évesek
20%
55-64 évesek
29%
65+ évesek
37%

Nemek aránya

Férfiak
45%
Nők
55%

Látogatottsági adatok (2024. október)

Oldalletöltések
982 100
Valós felhasználók
229 650