A férfi legjobb oldala.

A Player 2012-es indulása óta mára az ország egyik legkedveltebb magazinjává vált. Átfogó férfimagazinként, és a kiadó zászlóshajójaként célunk, hogy napi szinten 30-50 anyaggal szórakoztassuk férfitársainkat olyan cikkekkel, melyek a férfi érdeklődés középpontjában állnak.

Garantáltan politikamentes tartalmainkkal biztosítjuk őket és hirdetőinket is arról, hogy a Player egy feszültségmentes és biztos főhadiszállás a minőségi időtöltésre és kommunikációra.

Partnereinknek display, tartalmi és videós megjelenési lehetőségeket biztosítunk desktop és mobil platformokon egyaránt.

“A Playerrel kezdetektől fogva az volt a célunk, hogy egy olyan szórakoztató magazint csináljunk, ahol olvasóink az itt töltött idő után úgy folytatják napjukat, hogy tájékozottabbak, vidámabbak és boldogabbak lesznek. Szeretnénk férfitársaink számára a legjobb hazai szórakoztató oldal lenni, célunk, hogy minden napjukba jusson egy kis Player.”

Nagy Gergely
főszerkesztő

Tematika

Autó & Motor

Az egyik legfontosabb rovatunk. Tesztelünk, válogatunk, elemzünk és szerpentinezünk. Odavagyunk a járművekért.

Életmód

A Player legátfogóbb rovata, a hétköznapok szokásairól és sok apró érdekes pillanatról szól.

Kult

Film, zene, kultúra és szórakozás, történetek, amik mozgatják az ízlésünket.

Style & Highlife

Magasélet. Minden, ami ezzel jár: különleges utazások, limitált szériák, hercegi történetek. A Player megközelítése a divathoz: funkcionáis. Nem a kifutók világával foglalkozunk, sokkal inkább a hétköznapok stílusával.

Sport

A sport a férfilét meghatározó pillére. Teljes értékű sport magazinként hírekkel, elemzésekkel és jóféle összeállításokkal.

#Napunk

Trash. Viral. Hashtag. Ezek azok a történetek, amik a kocsmában kerülnek elő és úgy kezdődnek, hogy: "És az megvan, hogy van egy fickó, aki..."

Otthon

Az életünk jelentős részét otthon töltjük, fontos, hogy olyan környezetet teremtsünk magunknak, amiben jól érezzük magunkat. Ehhez biztosítunk izgalmas ötleteket, inspirációt.

Tech

A legújabb termékek, legfrissebb technológiák és legfontosabb fejlesztések rovata.

Zöld jövő

A világunknak változnia kell egy fenntartható, egészségesebb és tudatosabb irányba.

18+

Felnőtt tartalmainkat leginkább úgy jellemezhetnénk: inspiráló erotika

Olvasók, elérés

Célcsoport:
18+ fővárosi/nagyvárosi, ABC státuszú férfiak

Kor szerinti megoszlás

18-24 évesek
14%
25-34 évesek
31%
35-44 évesek
24%
45-54 évesek
15%
55-64 évesek
10%
65+ évesek
6%

Nemek aránya

Férfiak
65%
Nők
35%

Látogatottsági adatok (2020. március)

Oldalletöltések
7 217 273
Valós felhasználók
1 532 873