Nyomtatott bookazinnal lép be a Player Media Group a női lappiacra

Évente kétszer megjelenő, nagy terjedelmű, nőknek szóló lifestyle bookazine indítását jelentette be a napokban a Player Media Group.

W by Roadster néven életét kezdő új médium a 2012-ben alapított kiadó legújabb terméke, mellyel a meglévő, alapvetően férfiakat célzó portfólióját (https://playermedia.hu) 2024 nyarától női eléréssel bővíti. Az új bookazine a Roadster lapcsalád részeként érkezik a magazinpiacra.

A Roadster márka 2017-es alapítását követően a print lappiacra 2019-ben lépett be a magyar tulajdonlású, független Player Media Group, eleinte évente két lapszámmal, az utóbbi években viszont már negyedéves dinamikában készülnek a márka nyomtatott megjelenései. A Roadster világának kifejezetten nők számára készített tematikája június végén debütál, míg idei második lapszáma november végén kerül a polcokra.

Régóta terveztük!

Nagy Gergely, a kiadó vezetője elmondta, hogy az elmúlt években folyamatosan készült a cég arra, hogy piacra lépjen egy női tematikával, tovább erősítve a PMG pozícióit a kiadók között. “2024 egy turbulens, változatos év, úgy döntöttünk, hogy ebben az izgalmas-mozgalmas időszakban ugrunk fejest az új kalandba.”

Izing Róbert, a Roadster lapcsalád főszerkesztője régóta várta a pillanatot, hogy a Roadster világának kifejezetten nőkre fókuszáló tartalmai végre önálló kiadványban is életre kelhessenek. A “W by Roadsterrel ezúttal kifejezetten a női olvasókat célozzuk, a jelenlegi női magazinpiac szellemiségétől eltérő tartalom stratégiával, hangulattal és célokkal.”

A bookazine 2024-ben nyomtatott formában jelenik meg, de a későbbiekben várható, hogy a digitális térben is kínálnak majd minőségi tartalmat női olvasóiknak. A W by Roadster főszerkesztője, Gyöngy Orsolya Soraya így nyilatkozott a küldetésről:

“A kiadó vezetőivel összehangolva a tartalmi és üzleti célokat, szeretnénk egy olyan új szellemiségben készülő médiaterméket adni az olvasóknak, mely magáénak tudja a Roadster különleges világának hangulatát, minőségi tematikáját, emellett viszont mellőzi a női lappiac már fáradó tartalmi reflexeit. Összességében a szabadság motívumrendszerei köré komponált, minőségi élet pillérein támaszkodó, pozitív és inspiráló bookazine született, amit különleges élmény volt megtervezni.”

W by Roadster bookazine-t a Roadsterhez hasonlóan a kiemelt partnerhálózatok (Lapker, Bortársaság boltok, Libri, Libertin könyvesboltok) mellett a kiadó saját felületein (roadster.hu/elofizetes)lehet megvásárolni. Az együttműködések kapcsán Donkó Péter üzletfejlesztési igazgató elmondta, hogy partnereik nyitottsággal, bizalommal és bátorsággal éltek az első lapszámban való megjelenés lehetőségével, ami mindig egy különleges élmény mindenki számára. A bookazine értékesítését a Player Media Group közvetlenül, a saját értékesítő csapatával végzi.