Street magazin

Niche online magazin, tartalmának gerincét a városi élet, a streetwear, és az elektronikus zene adják. 


Bár a témák szerteágozóak, a legfontosabb szempont mindig a frissesség és az újdonságok felkutatása.
 
Az oldal egyaránt tud érdekeset mutatni a női és férfi olvasóknak. Iránymutató, olykor provokatív, néha divatorientált, néha zenei. De mindig a fiatal urbánus réteg hangján szól, és számukra releváns, inspiráló és érdekes tartalmat kínál.

“Az Urbanplayer a fortyogó láva Budapest aszfaltkérge alatt: azon vagyunk, hogy a felszínre hozzunk minden rejtett értéket, ami egy agilis, nyitott szemű, kreatív és tenni akaró városi fiatal gondolatait megmozgatja.”

Unger András
főszerkesztő

Tematika

Dizájn

Építészeti csodáktól a jövő bútorain át a felvillanyozó illusztrációkig semmi nem megy el a szenzoraink mellett, ami jó.

Divat

Város, mint vörös szőnyeg: identitásépítő szuperszettek a mából, de még inkább a holnapból.

Hip

Szédítő kezdeményezések, amiket nem lehet csak úgy bedobozolni egy hagyományos kategóriába.

Kult

Teremtsen bármilyen értéket a 21. század budapesti fiatalja, mi azt levadásszuk és továbbadjuk.

Utca

Városfejlesztés, street art, köztéri akciók, és minden, amit a betondzsungel magához ölel.

Zene

Kreatív zengés-bongások, amiket egy kereskedelmi rádió már nem bír el - de mi igen.

Olvasók, elérés

CÉLCSOPORT
:
AB státuszú, 18-35 éves, trendérzékeny városi nők és férfiak
.
Az Y generáció tagjai
, fontos számukra a divat, a zene és a trendek
.
Olvasóink magja a véleményvezérek, trenddiktálók
, mindig online vannak
, interneten vásárolnak
 és érdeklődnek az újdonságok iránt.

Kor szerinti megoszlás

18-24 évesek
15%
25-34 évesek
39%
35-44 évesek
23%
45-54 évesek
13%
55-64 évesek
5%
65+ évesek
5%

Nemek aránya

Férfiak
51%
Nők
49%

Látogatottsági adatok (2020. február)

Oldalletöltések
344 193
Valós felhasználók
184 759